mijndroommissie - Reisverslag uit El Real de la Jara, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit El Real de la Jara, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

17 Maart 2015 | Spanje, El Real de la Jara

Dag 5 het is donker -
weer maar ik ga om9.30 op pad. Goed geslapen. Het is weer een bergachtige omgeving zwarte zwijnen paarden waar je zomaar doorheen kan lopen. Heb heel wat poorten open en dicht moeten doen. Voor al het vee wat hier rond loopt. Het is een prachtig gezicht. Om 12.00uur ging het druppen ,maar voor ik bij de refrugio aankwam was ik kletsnat,het regende pijpenstelen mijn regenjas kreeg ik niet goed open?moet dat nog leren.!We zijn weer met 7 pelgrims hier de oudste vrouw is 79 en heeft al15 camino's gelopen. Samen weer pasta gegeten en wijn gedronken. Nu lig ik te rusten en hier is wifi dus jullie zijn weer op de hoogte. Kleine blaren spierpijn maar verder gaat het oke. Bon camino

• 17 Maart 2015 - 20:48

Karin:

Wow Francien, nu al het echte "caminogevoel", voor elkaar koken, glaasje wijn erbij. Zorg goed voor je voeten, de spierpijn verdwijnt wel. Heerlijk om zo met je mee te "lopen".

• 17 Maart 2015 - 21:33

Pierre:

Hoi Mam, zo te lezen gaat je Spaans ook steeds meer vooruit! Zon en regen wisselen zich daar af. Dat doet het hier ook! Ha,ha. Je ziet, je ben niet alleen op deze tocht. Fijn dat je in je element komt! Tot de volgende reactie! xx van ons allemaal! Loop ze!

• 17 Maart 2015 - 22:00

Lida Beers:

Dag Francien heb je 5e dag net gelezen Ja je moet er even inkomen natuurlijk, blaren zijn niet
    zo fijn afplakken maar. Heb Carla aan tel.gehad weet over vakantiedagen was fijn. heb net
    gezongen. denk aan je slaap lekker dikke knuffel lida

• 17 Maart 2015 - 22:35

Marian:

Hallo Francien, een groet van Marian, je "buurvrouw" bij de VTZ cursus. Fijn dat je het ritme al te pakken hebt. Ik wens je een mooie "camino" met af en toe fijn gezelschap en mooie natuur; kortom, dat je maar mag genieten van hetgeen er op je pad komt. Lieve groet, Marian

• 18 Maart 2015 - 10:45

Toops:

hallo zus kijk iedere dag naar je belevenissen het is leuk om je zo tekunnen volgen loop je steeds alleen of kom je nog meeloppers tegen en zijn de bedjes lekker of valt het tegen loop ze nog tot het volgende berichtje groetjes van achter de kranten toos

• 18 Maart 2015 - 17:08

Cilia:

Het gaat goed met jou spierpijn hoort er wel bij als zoveel wandeluren maakt .het is ook wel gezellig als je medelopers ontmoet dat geeft toch ook steun we volgen het op de route schema dus je zit op 300 meter hoogte in onze dromen lopen we mee .gr Cilia Tiny

• 19 Maart 2015 - 14:48

Wilhelmien Van Glabbeek:

bon camino,regen zon en mensen om je heen een blaar en de spiertjes ja kanjer het beging van de tocht.
    hoef jou niet uit te leggen dit word beter goede loop en volg je op de voet.lieve groet wilhelmien.