mijndroommissie - Reisverslag uit Casar de Cáceres, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit Casar de Cáceres, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

31 Maart 2015 | Spanje, Casar de Cáceres

Dag 19 vandaag van Caceres naar Casar de Caceres. 5 km langs de weg daarna op een mooi pad verder. Kom tegelijk met Eduard aan,we waren de eerst. Dus we hebben een lekker plekje. 2 uur later is de herberg helemaal vol. Je weet niet waar al die mensen vandaan komen . Uit alle windstreken van Spanje ook Fransen en Duitsers zijn er nogal wat. Vanavond weer een processie. Het weer is prachtig maar mijn voeten gaan er wel van zweten. Zal ze goed behandelen maar heb niet alles in de hand. Bon camino

• 31 Maart 2015 - 17:07

Willy:

Hoi hoi, klinkt allemaal goed, ja, je voeten zweten, dat is vervelend, maar wat doe je eraan, sandalen, misschien.
    Hier alles goed, we hebben geboekt naar Thailand en Cambodja , dus daar kunnen we nu naar uitkijken.
    Even op de yoga geweest, kon niet meedoen, rugpijn, heb Anita de groeten gedaan, we hebben een bloemenbon gegeven, ze was zeer verrast. Van allemaal de groeten en natuurlijk ook van ons, houdoe Henk en Willy

• 03 April 2015 - 09:32

Leny:

Hallo Francien, het is vandaag Goede Vrijdag, dat moet een goede dag worden voor jou. Heel speciaal om in de Goede week daar te zijn met al die processies. Het gaat nog steeds goed met jou, ondanks wat kleine ongemakken. Verzorg de voeten maar goed, ze moeten nog langer mee, en een paar dagen rust kan geen kwaad. Veel sterkte en kracht om verder te lopen en alvast een Zalig Pasen, gr. Leny

• 03 April 2015 - 11:02

Toos:

hallo kanjer het gaat je goed af daar en nu helemaal in de goede week ik hoop wel dat je daar beter weer hebt dan hier want hier is het bar en boos geweest zoveel water dat er hier gevallen is hier is verders alles goed kan alleen te weinig naar buiten van wegen de wind ik wens je een fijne paasdagen en nog veel loop plezier je zus toos groetjes

• 03 April 2015 - 19:34

Maria Van Langen:

Hoi Francien, Heel bijzondere Paasdagen toegewenst.
    Liefs, Maria

• 04 April 2015 - 13:13

Marjan En Gitta:

Fijne Pasen en leuk om je verslagen te lezen veel groeten

• 04 April 2015 - 20:14

Jo En Marlies:

Wij wensen je fijne Paasdagen en fijn te lezen dat het goed met je gaat.

Groetjes Jo en Marlies.