mijndroommissie - Reisverslag uit Palacios, Verenigde Staten van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit Palacios, Verenigde Staten van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

04 April 2015 | Verenigde Staten, Palacios

Hallo lieve mensen heb nu weer even verbinding. En wens jullie allen hele fijne Paasdagen. Het heeft hier iets speciaals. Als de tijd het toe laat zal ik weer met het verslag verder gaan. Het gaat goed met me. Groetjes pelgrim bon camino

  • 04 April 2015 - 22:26

    Lida Beers:

    Dag lieve Francien ik heb je weer te pakken was al ongerust dat ik iets verkeerd deed. zoek het altijd
    bij jezelf. Fijn dat het goed met je gaat. Alle processies weer achter de rug? is natuurlijk heel bijzonder
    Morgen ga ik naar Inge met taart een zalmsalade en prosecco, we zullen proosten op je. En ik wens
    je nog weer mooie dagen toe met fijne mensen en mooi weer dikke knuffel van lida

  • 04 April 2015 - 23:16

    Joke Beniers :

    Wij wensen jou ook fijne paasdagen met ook fijne loop kilometers. Gr Piet en Joke.

  • 05 April 2015 - 17:51

    Tini En Mimi:

    Hoi Francien,
    Fijne paasdagen voor jou,wel iets bijzonders daar he.
    We wensen jou een goed tocht verder en veel liefs van ons.
    Alles goed hier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

francien

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 169
Totaal aantal bezoekers 14446

Voorgaande reizen:

19 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

14 Maart 2015 - 19 Juni 2015

droommissie

Landen bezocht: