mijndroommissie - Reisverslag uit Jarilla, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit Jarilla, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

06 April 2015 | Spanje, Jarilla

Dag24 van Carcaboso naar Parra het is een geweldige dag en heel mooi schitterend we hebben genoten. In Parra zijn we opgehaald door de eigenaar van de hostel. We hebben daar ook weer een prachtige opgraving gezien ben door een schitterende poort gegaan. Heel bijzonder. We hebben wel een uur moeten wachten en waren toen met 6 pelgrims was wel gezellig hoor. Gerard uit Alkmaar was er ook en vroeg of ik de bijeneter had gezien. Nee dus het is zo n mooie vogel maar niet gezien. Eenmaal in de hostel je eigen lekker kunnen wassen en een heerlijk bed. Samen om 21.00 nog aan de maaltijd en toen was mijn kaarsje op. Nu ben ik weer bij. Dat is prettig. En ga weer met goede moed aan de week beginnen. Bon camino

• 06 April 2015 - 10:21

Willy :

Goedemorgen Camino,
    Wat een verhalen, je maakt wat mee, wel fijn zolang het mooie en prettige dingen zijn, je zal heel wat zien en horen, schrijf het op, dan kan je het later weer terug lezen.
    Ook fijn dat je af en toe Nederlands kan praten, lijkt mij zo.
    Je zit nu weer in de bergen, zag ik op de land kaart, ja, we houden het bij.
    Hier alles goed, alleen het wil maar geen lente worden.
    Maatje, heel veel wandel plezier, heel veel gezelligheid en mooie momenten.
    We lezen elke keer jouw verhalen en vinden dat heel mooi.
    Lieve groetjes van Henk en Willy

• 06 April 2015 - 19:38

Ad En Minie Smits:

Goedenavond Camino,
    Vanuit Geldrop wensen wij nog een prettige Pasen. Wat knap Francien dat jij dit hebt ondernomen. Petje af !!! Nu wij de site weten kunnen we je regelmatig volgen. En je natuurlijk een berichtje sturen, zeker nu ik met beide oogjes ( ook mede dankzij je knappe dochter Carla) weer alles goed kan lezen.
    Ga door met je missie waar je zal zolang naar uitgekeken hebt.
    Veel groetjes van Minie en Ad Smits