mijndroommissie - Reisverslag uit Zamora de Hidalgo, Mexico van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit Zamora de Hidalgo, Mexico van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

16 April 2015 | Mexico, Zamora de Hidalgo

Dag3 van El Cuba... Naar Villanueva de Campean. Het is regenweer de jassen aan. Na wat uurtjes was het droog maar de paden nat en glibberig. Doordat we niet goed gekeken hebben met die mutsen op hebben we een afslag gemist! Oei we komen ergens helemaal anders uit. En het regende!! Wat nu we moesten over de weg 5 km lopen en dan nog 3 voor we op de plaats van bestemming zijn. Nou voor mij mooi niet. De bar vrouw wilde mij wel weg brengen met de rugzakken dat was oke. Snel gezegd maar zij ging binnendoor over de glibberige paden. Je snapt het al ik moest van de ene kant naar de andere kant gaan duwen anders gingen we de sloot in. En ja hoor, er kwam een engel aan een traktor die ons dat hele pad heeft af gesleept. Het was spannend inwendig lachen maar ze bleef optimistisch en zette me bij de alberge af. Ze wilde niets van een pelgrim hebben en wenste me een mooie tocht. Nou dat was weer een dag om niet te vergeten. Bon camino

• 16 April 2015 - 19:46

Karin:

Jeetje Francien, wat een avontuur!! Maar stteds komt de benodigde hulp op je pad, echt Camino! Vooral blijven genieten!

• 16 April 2015 - 20:54

Willy:

Hoi hoi, wat maak jij toch veel mee, wel leuk om te lezen , want dan is het achter de rug en weten we dat het goed is afgelopen.
    Hopelijk schijnt morgen de zon weer en zie je de goede weg weer, je zal. Extra 10 km moeten lopen, dat zou voor mij een nachtmerrie zijn.
    Wij hebben vandaag gefietst, heerlijk die ondesteuning, naar oirschot , terrasje, geluncht en weer terug, was erg fijn.
    Henk is 2 x bij de tandarts geweest en nu gaat het goed met hem, hopelijk alles achter de rug.
    Verder alles goed, a.s. Zaterdag word PSV kampioen, ( hopen we) dat zullen we vieren zondag met z'n allen.
    Maatje, lieve groetjes en blijf ervan genieten, Henk en Willy