mijndroommissie - Reisverslag uit Zamora de Hidalgo, Mexico van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit Zamora de Hidalgo, Mexico van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

16 April 2015 | Mexico, Zamora de Hidalgo

Dag4 van Villannueve .. naar Zamora. Het is droog maar vannacht heeft het weer flink geregend. Om 8 uur zou de bar open zijn maar om 8.15 was er nog niemand. Zonder ontbijt vertrokken naar het volgende dorp daar de eerste koffie gedronken . We gaan langs de weg, gisteren teveel modder gezien. Het gaat prima maar Marie krijgt last van haar kuit en been, heeft ze al een paar dagen maar nu speelt het behoorlijk op. We stoppen 10 km voor Zamora en gaan daar met de bus verder. Naar een therapeut gegaan massage en rust morgen terug komen. Dus ik blijf een dag langer in Zamora. Ook veel te zien. Bon camino

  • 17 April 2015 - 06:17

    Toos Van Riet:

    Hoi dappere pelgrim,
    Ik geniet van je verhalen, je ondervindt veel vriendelijkheid. Dat is het mooie van de camino. Jij bent ook erg betrokken met de andere pelgrims, hopelijk brengt een rustdag wat verlichting voor Marie.
    Ik ben 14 april aan het Pieterpad in Maastricht begonnen. Ik heb een goed onderdak van vrienden op de fiets. Het lopen van het pieterpad, herinnert me aan het lopen door Frankrijk op weg naar Jacobus.
    Francien, ik blijf je volgen, buen camino.

  • 17 April 2015 - 16:54

    Cilia :

    Wat een verhalen hoe vaak wij op de a,pad per dag kijken voor nieuws .zie jij wel aan de kijk cijfers wij vinden het spannend van af de luie stoel .maar fij dat je weer een dag kunt rusten is ook niet verkeerd geniet er van wij genieten van de verhalen .en hopelijk net zo,n weer als hier gr Cilia tini

  • 17 April 2015 - 19:17

    Joke Beniers :

    Hoi

  • 18 April 2015 - 10:55

    Leny:

    Hallo Francien, een dag te laat, maar ik wil toch even reageren op jouw mooie verhalen. Het is heel moedig van je om door te gaan, maar even rusten is ook wel een keer goed. Geniet van alle mooie dingen onderweg en de vriendelijkheid van de Spanjaarden. Het zijn wel goede mensen.
    Veel kracht gewenst om door te gaan, nog bedankt voor je sms.
    Hier in Eindhoven is het vanavond en morgen misschien wel feest. ole ole voor PSV.
    Ik blijf je volgen en lees je verhalen, veel gr. Leny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

francien

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 14456

Voorgaande reizen:

19 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

14 Maart 2015 - 19 Juni 2015

droommissie

Landen bezocht: