mijndroommissie - Reisverslag uit Santa Marta de Tera, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit Santa Marta de Tera, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

21 April 2015 | Spanje, Santa Marta de Tera

dag9 van Tabara naar Santa Marta de Tera. Vanmorgen gewekt met het Ave Maria. Was weer speciaal . Ook hadden we de dag ervoor heerlijk gegeten. Dus voor 8 uur vertrokken met de zon die opkomt is heel speciaal . Verder een heerlijke wandeling en mooie dingen gezien zoals huisjes in de bergen heelveel ooievaars op een veld en nog wel een concert van de kikkers ook mooi heb er zeker 5 min. Naar geluisterd . We zitten nu met 4 in de Albergen en koken vanavond zelf. Bon camino

• 21 April 2015 - 17:07

Willy:

Hoi hoi maatje,
    Fijn weer om te lezen dat het goed met je gaat en er nog steeds plezier in hebt, we volgen je op de voet, wat zal je veel te vertellen hebben als je weer in ons Nederland bent.
    Hier ook lekker weer, zitten veel buiten, maar zijn allebei snip of snotverkouden, vervelend, maar dat zal ook wel weer over gaan. We denken en hebben het veel over je, dat moet je voelen?
    Lieve groetjes en succes met koken, Henk en Willy