mijndroommissie - Reisverslag uit Santa Marta de Tera, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit Santa Marta de Tera, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

21 April 2015 | Spanje, Santa Marta de Tera

Dag7 van Riego del camino naar Granja de Moreruela. We zijn optijd begonnen het is koud maar zien de zo'n achter de bergen komen. We lopen heerlijk er op los en om 2uur zijn we in een dorpje aan gekomen maar geen Albergen. Dus ik dacht jullie gaan feesten zal ik nog maar even door lopen naar Granja de Moreruela waar alle anderen ook weer zijn. Ik voelde me vies en ben met kleren en al onder een warme doch gegaan. Nu maar hopen dat alles morgen droog is.bon camino

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

francien

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 14468

Voorgaande reizen:

19 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

14 Maart 2015 - 19 Juni 2015

droommissie

Landen bezocht: