mijndroommissie - Reisverslag uit Requejo, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit Requejo, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

24 April 2015 | Spanje, Requejo

Dag11 van Puebla de Sanabria naar Requejo. Het was toch een mooie tocht ondanks de regen, en natte voeten. Maar er is weer een stukje af. Zijn nu de voorbereiding aan het maken om over de hoogste berg heen te komen morgen. Hoop dat het droog wordt. Bon camino

• 24 April 2015 - 19:00

J.habraken:

Francien wij wensen je veel sterkte toe .zotezien op de kaart wordt hetgebied
    Erg bergachtig.
    Delaatste loodjes wegen het zwaards.succes!
    Joke en Johan .

• 25 April 2015 - 11:51

Truus Van Scholl:

Goede morgen beste bedevaartgangster,
    Heb paar weken weinig gedaan, was ziek,zwak emisselijk en bovendien alle gedenkdagen de eerste keer. Hoe is net met jou? Voldoet de reis tot op heden? Regen is natuurlijk afschuwelijk....
    Zelf had ik. vorige week ontEttend mooi weer in Sevilla!!!!!!!!!
    Ik bewonder je kracht en doorzettingsvermogen.
    je zult vast veel ge vertellen hebben straks. Maak er een mooie voortzetting aan en kom straks gezind naar huis.
    Saludos de Truus

• 26 April 2015 - 11:32

Joke Beniers:

Hallo Francien. Is de hooge berg goed gegaan? Wij zijn inmiddels onderweg naar Spanje. Ik heb dan niet zo vaak wifi. Succes en gr

• 26 April 2015 - 13:43

Lida Beers:

Dag lieve stoere francien ja jij gaat maar door ja je moet wel wil je weer bij ons terug komen
    daar blijven is geen optie. het zijn natuurlijk wel de laatste loden. je moet er wel wat voor
    over hebben om met opgeheven hoofd bij ons terug te komen. maar ik zal blij zijn als je er weer
    bent.in gedachten geef ik je een dikke knuffel tot ziens lida