mijndroommissie - Reisverslag uit Vilavella, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit Vilavella, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

26 April 2015 | Spanje, Vilavella

Dag 14 van Lubian naar vilavelle het was droog vanmorgen met een licht zonnetje. We gaan nu het pad wel volgen wand asfalt is ook niet alles. Het is prachtig de bloemen pracht. Maar die holle wegen en losse keien en het water wat er nog stroomt we ploeteren maar voort. Ook de regen is er weer bij. Hebben het hoogste punt bereikt vandaag1220mt en we zijn in de laaste provincie aan gekomen Galicia. We gaan niet verder vandaag de benen voelen behoorlijk stijf. Dus rusten we hier en gaan morgen weer verder. Bon camino

• 26 April 2015 - 15:18

Willy:

Hoi maatje, wat een klim is het geweest en ja, we zagen het op tv dat het weer niet best zou zijn, waar je nu bent.
    Hopelijk morgen beter en warmer weer. Maar het zal er zeker mooi zijn, geniet ervan. Hier ook koud en bewolkt. Morgen Koningsdag, dus iedereen is vrij en gaat dat op hun eigen manier vieren.
    Maatje, heel veel groetjes en doe het rustig aan. Henk en Willy

• 27 April 2015 - 11:02

Toos:

hallo zus wat gaat het daar voorspoedig met het lopen je bent al een heel eind hoor
    niet alleplaatsjes waar je komt staan op mijn briefje maar ik kom er via ons cilia en tini er wel uit het weer heb je ook niet mee maar dat is hier ook niet alles hoor daar hoef je geen spijt van te hebben ons karin en juul zitten samen op de canarise eilanden tot zondag en patrick vertrekt donderdag naar australien met zijn baas voor 14 dagen die komt ook nog eens ergens verder is hier alles prima hoor heb van daag gewoon hulp gehad dus alles weer schoon hier binnen veel groetjes van ons je zus toos