mijndroommissie - Reisverslag uit A Gudiña, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit A Gudiña, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

27 April 2015 | Spanje, A Gudiña

Dag15 van Vilavella naar A Gudina de natuur is hier ook weer geweldig. We hebben eerst het pad gelopen maar al snel natte voeten en ineen dorpje zijn we de weg maar weer op gegaan. Fris regen en zon. In de Albergen is het nu ook goed vol veel wandelaars en fietsers. Het is een nieuwe lichting voor ons. Is even wennen. Hopen morgen op droog weer is een lange dag, anders word het zo koud . Bon camino

• 28 April 2015 - 01:16

Caminofrans:

Ola pelegrinaa,
    Het gaat lekker met je pad, steeds meer km's minder ...
    Het is nog maar en stukkie, ern steenworp naar SdC.
    Dank dat ik mocht melopen, mijn dank daarvoor!!
    Gegroet
    Bom Caminho
    Caminofrans

• 28 April 2015 - 08:10

Marjan En Gitta:

Hoi je hebt er al heel wat op zitten leuk de verslagen te lezen hopelijk blijft het weer droog veel groeten en we blijven je volgen nog veel loop plezier.Gitta en Marjan

• 28 April 2015 - 10:48

Leny:

Hallo Francien, je gaat als een speer, en bent al ver. Het weer zit niet altijd mee, lees ik, maar jij bent een Bikkel. Geweldig, hoor! En af en toe een rustdag is goed voor je.
    Hier is het 2x feest geweest, ole..en Koningsdag. Els is met mij naar de kampioenswedstrijd geweest, ze vond het geweldig. Je krijgt de groeten van de meiden.
    Veel sterkte met je camino, ik wacht op de echte verhalen, gr. Leny