mijndroommissie - Reisverslag uit Siabal, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit Siabal, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

29 April 2015 | Spanje, Siabal

Dag 16 van A Gundina naar Campobecerros. Het weer is goed. Mistig en koud maar als het zonnetje komt is het geweldig wandel weer. Het is prachtig hier in Galicia de natuur is echt geweldig. Had wel gelezen over de afdaling,nou die mocht er wezen ik stond stijf boven op de berg en moest 200 m dalen over losse keien en nog veel meer. Beneden aangekomen had ik trillende benen wel een half uur lang. Kon ze niet stil krijgen zoveel spanning op de benen. En zat er helemaal door. Zo jammer het was zo'n geweldige dag. In de herberg hadden er meer last van, dat is dan een opsteker. Er waren nu al 5 Canadese hier in de herberg. Afleiding is dan ook wel goed. Morgen zien we weer. Bon camino

• 29 April 2015 - 20:07

Willy:

Hoi hoi Francien ,
    Wat ben je toch een kanjer, geweldig wat je allemaal doet en dan nog positief blijven, super, we zijn heel erg trots op je.
    We hebben gekeken op de landkaart en zien dat de eindstreep steeds dichterbij komt, je bent er bijna, maar nog niet helemaal.
    Maar dat komt, zeker weten en wat zal je veel te vertellen hebben en met mooie foto's, we verheugen ons erop. Maar jij doet het en jij beleefd het allemaal, dat moet een mooi verhaal worden. Lieve groetjes van Henk en Willy.