mijndroommissie - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

09 Mei 2015 | Spanje, Santiago de Compostella

Dag26 nu ik dit schrijf zitten we in Santiago we zijn toch aangekomen. De zon was erbij vandaag en mijn missie ligt nu hier. Het ging langzaam maar we zijn er. Ben goed opgevangen door de andere mensen die je bent tegen gekomen onderweg. Het is heel veel emotie die weer los komt. Het is goed zo. Wat ben ik dankbaar en blij dat ik er ben! Nu even uitrusten en maandag kijken wanneer er iets te regelen valt om naar huis te komen. Als ik thuis ben zal ik nog iets laten horen. Allemaal bedanktxxxxx

• 09 Mei 2015 - 18:02

Marco Van Zelst:

Francien, gefeliciteerd met het bereiken van je doel.
    Ik volg je reisverslagen al een hele tijd en heb kunnen lezen dat het niet altijd gemakkelijk is geweest.

Top prestatie, geweldig !!

Een goede reis naar huis

Marco

• 09 Mei 2015 - 18:48

Willy:

Hoi toppertje, je bent er, wat moet dat een grandioos geweldig gevoel zijn, dat kan alleen jij voelen.
    Wij zijn apetrots op je, maar jij hebt het gedaan.
    Geniet en rust goed uit voor je weer naar Eindhoven komt, lieve groetjes en knuffels van ons Henk en Willy

• 09 Mei 2015 - 19:00

Llidabeers:

Dag lieve stoere sterke doorzetter.Ik hoef me niet meer af te vragen waar je bent
    Want je hebt je doel be reikt en je bent in Santiago. Wat een ontlading zal dit voor
    je zijn. Even genieten van dit moment. Lekker slapen vannacht en het zal vreemd
    zijn want morgen niet l
    lopen. Aan dat idee zal je wel even moeten wennen. En nu voor de laatste keer een
    hele dikke knuffel

• 09 Mei 2015 - 19:08

Wilhelmien:

super proficiat,goede nachtrust en een supper knuffel.wilhelmien.

• 09 Mei 2015 - 19:13

Tini En Mimi:

Hoi Francien,
    Van harte gefeliciteerd met je bereikte doel,en nu maar uitrusten
    voor de reis naar huis,veel liefs van Tini en Mimi uit Spanje.

• 09 Mei 2015 - 20:46

Nico En Truus:

proficiat doel bereikt.

Truus en Nico

• 09 Mei 2015 - 21:57

Joke Beniers:

Geweldig Francien. Nogmaals respec voor het slagen van deze missie. super gedaan. Wens je nog een paar goede dagen en een goede reis terug. Groetjes.

• 10 Mei 2015 - 06:41

Toos Van Riet:

Dappere pelgrim,
    Na een lange tocht, aankomen in Santiago, geweldig, proficiat!
    Een mooie ervaring, dit is voor jou de 2e keer, heel knap.
    Geniet er van en als je weer goed uitgerust bent, hoor ik graag je verhalen.
    Groetjes, Toos

• 10 Mei 2015 - 11:20

Annie Bocken:

He Francien,
    knap hoor! Ik zit in Salamanca, by the way. Zie je binnenkort in Son denk ik.
    Heel veel groetjes van Annie

• 10 Mei 2015 - 11:54

Wilwagemakers:

Geweldig bikkel ben je wijzijn trots op jou, rustlekker uit en we zien jezo ,
    Knuffel gr wil

• 10 Mei 2015 - 12:33

Karin:

Francien, en ineens ben je er! Gefeliciteerd, een superprestatie! Vol bewondering, groet.

• 10 Mei 2015 - 15:00

Peter En Annelies:

He Francien,

Je eindpunt bereikt!! Hardstikke gefeliciteerd!
    Knap gedaan, hoor.

Ik zie wel wanneer je naar huis komt Fijn!
    groetjes Annelies

• 10 Mei 2015 - 19:27

Toos Verhoeven:

Francien, van harte gefeliciteerd met je Droommissie. Super gedaan. We zien je snel weer thuis. Hopelijk vrijdag in Lieshout. Groeten van Toos en Jozef

• 11 Mei 2015 - 20:05

Leny:

Lieve Francien, je hebt je doel gehaald, wat een GEWELDIGE prestatie. Van Harte Proficiat met het volbrengen van je droommissie! Ik hoop je vlug te zien en te spreken. Een hele goede thuisreis en tot snel, veel gr. Leny

• 12 Mei 2015 - 09:26

Marian:

Hoi Francien,
    Gefeliciteerd...! Wat een geweldige prestatie!!!

• 12 Mei 2015 - 11:46

Wiesje:

Lieve Francien,

Super gedaan, wat een prestatie !

Veel liefs, Wiesje

• 13 Mei 2015 - 22:13

Marjan En Gitta:

Gefeliciteerd super gedaan nu nog even en dan weer naar huis tot gauw groetjes Gitta en Marjan

• 14 Mei 2015 - 11:44

Barry:

Gefeliciteerd petje af tot later alvast welkom thuis.

• 15 Mei 2015 - 21:54

Nico En Mariekatrien Van De Meerakker :

Beste, lieve Francien,
    Proficiat met het bereiken van je reisdoel. Het is een knappe prestatie. We wisten niet dat je er al zo vlug zou zijn. In ieder geval fantastisch gedaan enwij hopendathet gebracht heeft, wat jij er van verwacht had. Rust nu maar even lekker uit.
    Heel veel liefs en groetjes van ons allemaal. Als je straks thuis bent of misschien ben je intussen al thuis dan spreken we elkaar weer.