mijndroommissie - Reisverslag uit Jagershoef, Nederland van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit Jagershoef, Nederland van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

16 Mei 2015 | Nederland, Jagershoef

Hallo lieve mensen die mij gevolgd hebben op mijn reis in Spanje. Ik ben nog een paar dagen in Fisterra geweest het nul punt van alle camino routes. Het was heel apart daar. De pelgrims verbranden daar iets van hun kleding maar overnachten daar ook. Als het helder weer is zie je veel Sterre. Maar dat heb ik niet gedaan. Ik zie de zon graag. Ik heb een prachtige tocht gehad maar zwaarder als ik me heb voor kunnen stellen. Met de steun van al jullie lieve berichten en af en toe ook de hulp van Piet die me de berg mee op duwde, heb ik MIJNDROOMMISSIE tot een goed einde kunnen brengen. Mijn telefoon staat morgen weer op de oplader en ben ik weer gewoon thuis te bereiken. Moet even bijkomen van alle emotie en mijn lijf heeft even rust nodig. Tot spoedig hoor of zien vele lieve groeten Francien

  • 16 Mei 2015 - 08:59

    Willy:

    Goedemorgen, je doet het maar rustig aan, er komt nog zoveel tijd om bij te praten en alle roddels door te nemen, maar we zijn wel blij dat je weer terug bent en dat je missie geslaagd is.
    Je was al een topper voor mij, maar nu ben je een super topper en dat blijf je.
    Xxxsjes en tot gauw, Henk en Willy

  • 16 Mei 2015 - 10:41

    Joke Beniers:

    Goede morgen Francien. Geweldig dat je na deze lange tocht weer thuis bent. Kan me voorstellen dat je een paar dagen bij moet komen van zowel de lichamelijke als geestelijke inspanning. Super wat je gepresteerd hebt de afgelopen maanden. Respect daarvoor. Rust lekker uit en we zien elkaar weer in Eindhoven. Gr Joke

  • 16 Mei 2015 - 12:10

    Leny:

    Hallo Francien, wat fijn voor je dat alles gelukt met zo'n intense ervaring. Het is zeker zwaar geweest, maar jij bent een doorzetter en dat verdient alle respect en lof. Je hebt het toch maar gedaan. Super!
    Neem je tijd en laat alles even bezinken en jouw lijf heeft zeker rust nodig. Ik spreek je nog wel en hoor wel wanneer je daar aan toe bent. Heel veel gr. Leny

  • 16 Mei 2015 - 15:31

    Wilhelmien.:

    Lieve Francien super en je hebt het wel weer gedaan met veel van emotie blijheid moeheid en de ontmoeting van mensen laat het bezinken en bel jou om deze grootte ervaring te mogen aanhoren.
    super knap en van harte proficiat ben ook blij dat je weer thuis bent.
    lieve groet wilhelmien.

  • 16 Mei 2015 - 18:17

    Tini En Mimi:

    Hoi Francien
    Weer welkom thuis na behaald succes,gefeliciteerd, al was het zwaar, nu maar weer
    Lekker relaxen en geniet nu weer van al die andere dingen om je heen!
    Liefs van Tini en Mimi!!

  • 17 Mei 2015 - 21:07

    Marjan En Gitta:

    Hoi Francien fijn dat je weer thuis bent en dat alles goed is verlopen nu lekker even uit rusten heel veel groetjes van Marjan en Gitta

  • 18 Mei 2015 - 13:18

    Toos:

    Het is mooi dat je het hebt volbracht ook doe heet je niet. Na. ik hoop dat het je de voldoening geeft dan. Is het oke rust maar uit en we zien elkaar wel weer een keer je zus Toos

  • 21 Mei 2015 - 20:24

    Nico Van De Meerakker :

    Beste lieve Francien,
    Fijn dat je weer thuis bent en tevreden terug kunt kijken op een geslaagde missie.
    Het zal nog wel even wennen zijn aan het niet meer hoeven te lopen en om weer terug thuis te zijn. Verder heeft ook het verwerken van alle indrukken en gedachten nog wel wat tijd nodig. Als je weer genoeg uitgerust bent, dan komen wij graag om naar je verhalen te luisteren en natuurlijk ben je ook altijd bij ons welkom.
    Heel veel lieve groeten van ons.
    Mariekatrien en Nico.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

francien

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 1698
Totaal aantal bezoekers 14473

Voorgaande reizen:

19 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

14 Maart 2015 - 19 Juni 2015

droommissie

Landen bezocht: