droommissie - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van francien hink - WaarBenJij.nu droommissie - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van francien hink - WaarBenJij.nu

droommissie

Door: francien

Blijf op de hoogte en volg francien

19 Februari 2015 | Nederland, Eindhoven

De voorbereiding is in vollegang. 14 maart gaat mijn voettocht beginnen.
Van Sevilla naar Santiago de Compostela, Het is spannend nu.

  • 06 Maart 2015 - 12:59

    Toos:

    Hier in moergestel volgen. We je ook gr Karin en Toos

  • 15 Maart 2015 - 12:54

    Lida Beers:

    ik wens je veel wandelplezier dikke knuf van Lida

  • 10 April 2015 - 12:24

    Lidabeers:

    Dag lieve Francien hiet is dan weer een berichtje van mij. Misschien denk je waar blijft ze
    met een berichtje ik volg je wandeling loop wel maar heb geen wachtwoord. Ik moet dus
    via een andere weg schrijven. Mijn computer is een paar dagen weg geweest. Maar alles
    is nu weer in orde hoop ik. Jij gaat nog steeds goed je bent al aardig op weg, en je hebt
    nog steeds een bed gevonden. En aardige mensen, want een praatje moet er natuurlijk
    ook bij. Hier in Egmond is de opbouw op het strand weer begonnen. Dus kunnen we
    eerdaags weer heen. Vandaag is in nederland rokjesdag, Omdat het de 1e dag 20 gr is
    Maar hier hangt nog mist. Ik eindig met een hele dikke knuffel veel plezier Lida

  • 17 April 2015 - 13:24

    Lida Beers:

    Lieve Francien Ik blijf je volgen. Je bent toch al wel over de helft. En je hebt er nog steeds
    plezier in? Hoe is het weer? Is de korte broek al aan geweest? Hier is het ook nog niet echt
    voorjaar deze maand is nog steeds fris. We genieten hier van de bollenvelden. De bloemen
    komen de grond uit dus wandelen maar. liefs van lida genieten maar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

francien

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 378
Totaal aantal bezoekers 14486

Voorgaande reizen:

19 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

14 Maart 2015 - 19 Juni 2015

droommissie

Landen bezocht: