mijndroommissie - Reisverslag uit El Torno, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit El Torno, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

06 April 2015 | Spanje, El Torno

Dag25 van Cappara naar Aldeanueva del Camino. Het was een hele mooie dag vandaag veel natuurschoon . Zal af en toe wel de plaatsnamen en taal fouten maken maar op mijn kleine telefoon komt het toch goed over. Niemand klaagt er over. We zijn zonder voor af te bespreken weer een Albergen binnen kunnen komen. Het is nu minder druk. Maar alle beneden bedden zijn vol. Het is een mooie plek hier. Was in de wasmachine,dan heb ik morgen in mijn rugzak weer een andere geur. We hebben geen inkopen kunnen doen,winkels bleven na de middag dicht. Dus dat wordt morgenvroeg een latertje. We moeten wel iets hebben,gaan weer wat meer klimmen.

• 06 April 2015 - 21:57

Willy:

Hoi hoi , kan je morgen uitslapen en dan gaan sjoppen, was opvouwen en inpakken.
    Ik dacht dat er in het buitenland geen 2de paasdag is. Of zijn de winkels in de namiddag altijd dicht, maar je zal morgen wel genoeg kunnen kopen. Anders van de natuur wat plukken of is dat nog niet rijp?
    Hier alles goed, PSV heeft weer gewonnen, we kunnen dit weekend kampioen worden, als dat zo is word dat volgende week pas gevierd, eerst zien dan geloven.
    Van de week krijgen we onze fietsen, nog even geduld.
    Groetjes en lekker slapen , houdoe Henk en Willy

• 07 April 2015 - 14:59

Barry:

Nou Buurvrouwtje je gaat als een trein zie ik zet hem op hier gaat alles ok.

Groetjes,
    Barry

• 07 April 2015 - 16:17

Peter En Annelies:

Hoi Francien, Alles goed hier.
    Je hebt ook gewoon op maandag wasdag!
    Geniet nog van de mooie omgeving en hou je taai, groetjes Annelies