mijndroommissie - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

11 April 2015 | Spanje, Salamanca

Dag30 van san Pedro de rozados naar Salamanca Gelukkig was het vanmorgen droog wel mistig maar naar een uurtje zon. Het waren mooie paden en na 10 km. Zagen we in de verte al Salamanca liggen. 6 km voor Salamanca hebben ze hier ook een kruis waar je iets bij neer kan leggen. Ik wilde opdat moment mijn rugzak daar laten en zonder lopen. Helaas heb hem toch maar weer om gedaan. Het was zwaar twee lange dagen nou,ben er achter is voor mij teveel. Het is in zo'n stad toch weer geweldig druk. Gelukkig een heerlijke slaapplaats waar we twee nachten blijven. Morgen gaan we de stad in. Vandaag alleen maar rust. Bon camino

  • 12 April 2015 - 09:30

    Toos:

    Hallo zus volgens je berichtjes gaat het met jou daar prima ik hoop dat je er ook. van geniet want.de omgeving is ook mooi ik volgje.op de voet nu hier.is ook alles oké. Gelukkig weer mooi weer dus kan.er ook.weer uit veel groetjes en ik volg je wel Toos

  • 12 April 2015 - 09:40

    Cilia:

    Dat is een overwinning die berg over. Maar goed dat je de rugzak toch weer heb omgedaan want die hoort wel bij jou en de grote reis .de grote berg is nu genomen. En de helft zit er op nu kun je al iedere dag wat aftellen zet hem op en wandel ze gr Cilia en tini

  • 12 April 2015 - 09:55

    Karin:

    Hoi Francien,
    Alweer in Salamanca!! Wow, de rose stad. Daar zijn Cor en ik ook een keer geweest, alleen niet te voet :-)
    Je gaat fantastisch. Welke route ga je verder nemen! Ga je bijmZamora naar het westen via Ourense of naar het noorden via Astorga? Het is nog best druk op deze route begrijp ik uit jouw verhalen. Fijn dat je ook met anderen een dagje rust neemt om het een en ander te bezichtigen. Mag je wel twee nachtjes in de herberg blijven, of zoek je dan iets anders op?

  • 16 April 2015 - 15:57

    Wil:

    wat ben je toch eenbikkel maar het is goebd dat je naar je lijf luistert.
    Je ziet wel veel mooie dingen ,we hopen dat het zo zal blijven gr wil

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

francien

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 14481

Voorgaande reizen:

19 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

14 Maart 2015 - 19 Juni 2015

droommissie

Landen bezocht: