mijndroommissie - Reisverslag uit Ourense, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit Ourense, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

02 Mei 2015 | Spanje, Ourense

Dag20 van Xuqueira de Ambia naar Ourense nou het was een volle bak vannacht om 6 uur was iedereen al op de been. Maar we zijn toch maar met het licht vertrokken. In het begin was het mooi in de natuur. Later was er niets aan. We hebben wel veel dorpjes aangedaan dus dat was wel gezellig iedereen die je dan tegen komt heeft zijn verhaal over de nacht. Het is gelukkig droog gebleven en de temperatuur is lekker. Kan weer in mijn trui lopen. We blijven nu nog een dag hier, om het stadje te bekijken en wat te rusten voor de laatste week. Het einde komt inzicht daar ben ik wel blij om hoor!!bon camino

• 02 Mei 2015 - 17:03

Willy:

Hoi hoi Francien ,

We kregen er 3 verhalen tegelijk binnen, wat ben je een doorzetter, ik hoop dat je niet teveel pijn hebt en op tijd je rust neemt.
    Je schrijft de laatste week komt eraan, doe het rustig aan, we denken aan je en ik mis je best wel, laat je weten wanneer je op Eindhoven AirPort land?
    Hier sukkelen nog wat aan, de griep gaat maar niet over, maar elke dag wat beter, lieve groetjes Henk en Willy

• 02 Mei 2015 - 20:30

Tini En Mimi:

Hoi Francien,even iets van ons laten horen vanuit het zonnig Spanje
    We zijn sinds 15 April hier en het gaat goed met ons.En jouw verhalen af en toe
    gelezen ,gaat het met jou ook goed, maar het einde komt in zicht ,schrijf je,dus nog
    doorzetten he !! Veel liefs van ons .

• 03 Mei 2015 - 09:33

Annie Bocken:

Hé Francien!
    Ik lees net over je struggelingen met je lies. goed dat je je lijf even rust hebt gegund. Een extra uitdaging erbij die je voorlopig ook hebt overwonnen! Nog 100 km zag ik! en je hebt er al 700 km op zitten.
    Knap hoor. Nu de laatste loodjes, dat gaat je ook ukken, je kunt er zo lang over doen als je wilt en kunt.
    Veel energie nog toegewenst en tot, wie weet, op ons etentje?
    groetjes Annie

• 04 Mei 2015 - 13:29

Truus Van Scholl:

Buenas dias Francienn
    Wat goed van je! Zo te lezen gaat het buiten de regen af en toe, wel goed met jou.
    De laatste week......wat super van je, vacante hoop ikmdat ook die week je veel,goede ervaringen zal geven.Volhouden doe je het Zeker.
    Bedankt voor je lieve whatts app. Was een verrassing op de vroege morgen.....
    Hier alles wel goed, op net weer na......
    Houd vol, mooie momenten en tot ziens.
    Truus

• 04 Mei 2015 - 13:29

Truus Van Scholl:

Buenas dias Francienn
    Bedankt voor je lieve whatts app. Was een verrassing op de vroege morgen.....
    Hier alles wel goed, op net weer na......
    Houd vol, mooie momenten en tot ziens.
    Truus