mijndroommissie - Reisverslag uit El Real de la Jara, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit El Real de la Jara, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

17 Maart 2015 | Spanje, El Real de la Jara

Hier weer even iets van mij. Dag3 was een heerlijke dag. Veel koeien in het natuurgebied de kuiten worden op de proef gesteld. Aangekomen in Catilblanco de los arroyos. Spierpijn in mijn schouders. Nu veel rusten morgen een langen dag. Dag 4 om 7.30 vertrokken heuvel op en af over de weg 15 km gelopen gelukkig was het niet te druk. 12 uur aangekomen in een natuur park. Daar een pauze genomen en Andre en Lisa zaten daar ook. Zijn samen weer vertrokken hebben een tijd samen gelopen maar heb hen laten gaan. Berg op gaat langzaam. Maar op het hoogste punt stonden ze te wachten hoera gehaald. Ik ben niet de oudste hoor. Er loopt een vrouw uit Parijs die is 79 jaar heel knap hoor. Om 5 uur zijn we in de refrugio aangekomen . Daar gingen ze voor ons alle koken met 8 pelgrims heel gezellig maar ontzetten moe. Was een mooie dag ik geniet er wel van ook al is het afzien. Bon camino

  • 17 Maart 2015 - 15:45

    Willy:

    Hoi hoi, fijn om van je te horen en dat alles goed gaat, afzien hoort erbij, ik lees de verhalen van jou voor bij de yoga, dus die blijven ook op de hoogte.
    Ik heb weinig te vertellen, het is hier ook mooi weer, dus zitten we lekker buiten.
    Lieve groetjes Willy en Henk

  • 17 Maart 2015 - 16:47

    Joke :

    Hoi. Je bent. Al weer goed bezig veel groeten Johan. en. joke.

  • 18 Maart 2015 - 09:55

    Joke Beniers:

    Francien.
    Fijn dat ik nu ook je reisverslagen kan lezen zodat ik op de hoogte kan blijven van het wel en wee van je reis.
    Je hebt er dus al een paar dagen opzitten en ja, het zal in het begin wel zwaar zijn. maar ja dat hoort er denk ik ook bij.
    Succes verder.
    Joke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

francien

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 14536

Voorgaande reizen:

19 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

14 Maart 2015 - 19 Juni 2015

droommissie

Landen bezocht: