mijndroommissie - Reisverslag uit Villafranca de los Barros, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit Villafranca de los Barros, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

22 Maart 2015 | Spanje, Villafranca de los Barros

Dag 10 om 8.45 vertrokken met het groepje. Mary uit Parijs heeft 4 km. Mee gelopen en we hebben toen afscheid genomen. Het was mooi droog weer. Om rond te kijken moest ik stil staan het is een weg met lossen keien. Ben met Marie uit Canada verder gegaan. Lopen tussen olijf druiven en bloeiende amandelbomen geweldig. Wel even regen gehad maar dat viel mee. Heerlijk liggen lunchen onder de olijfboom. Allen van het clubje is weer aangekomen. Lisa Jessica Stefan Reinald. Bon camino

• 22 Maart 2015 - 17:07

Willy:

Fijn om weer van je te horen en dat het goed met je gaat.
    Je zal wel heel wat mee maken, heb je ook wat te vertellen straks als je weer terug bent.
    Hier alles goed, wel koud weer, zonnetje schijnt wel, maar buiten zitten gaat nog niet.
    Morgen weer aquajoggen, wat ik steeds leuker vind.
    Francien lieve groetjes van Henk en mij, dikke knuffel en ga zo door.

• 23 Maart 2015 - 10:23

Mariekatrien En Nico:

Lieve Francien,
    Wat knap van je dat je al weer zo'n tijd aan het lopen bent. Hopelijk trekken de spierpijntejes helemaal weg en is je enkel ook snel weer beter. En wat zul je weer veel zien en veel nieuwe mensen ontmoeten. Het zal je allemaal heel goed doen. Wij hopen dat ook de komende weken weer allemaal goed zullen gaan en dat je met volle teugen mag genieten van je uitdaging en je wandeldagen. Hier gaat alles nog hetzelfde met Mariekatrien en dat is in ieder geval dus nog steeds goed en wij komen steeds dichterbij bij de trouwdag van Piet en Ilse op 6 mei en dat is natuurlijk ook een leuk vooruit zicht.
    Nogmaals heel veel liefs van ons allemaal en fijne wandeldagen wensen wij je van harte.

• 23 Maart 2015 - 15:23

Cilia :

Francien zo te lezen gaat het op enkele mankementen goed jij maakt in een week zo veel mee en wij genieten van de reisverslagen het is wel gezellig met de andere pelgrims want je gaat naar het zelfde doel wij hier hebben zelf het trotse gevoel omdat jij daar wandeld veel groetjes Cilia tini

• 24 Maart 2015 - 12:49

Peter En Annelies:

Hoi Francien,
    Wel gezellig zo,n groepje,zeker en dat loopt misschien wel gemakkelijk.
    Je hebt in ieder geval al een heleboel gezien aan bloeiende planten!

Nog veel plezier en Wandelse!!!

groetjes Annelies

• 24 Maart 2015 - 14:41

Toos:

hou je iederedag bij hoe ver je bent maar zoals ik lees gaat het goed en heb je al veel mensen ontmoed datis wel fijn beter als alleen maar het is nog een heel eind loop ze nog met de groetjes van mij toos

• 24 Maart 2015 - 16:17

Truus Van Scholl:

Buenos dias Francien,
    Zo af en toe volg je op je camino. Op de voor jouw bekende loopklachtjes na gaat het prima toch. Hier is het koud en ongezellig. geniet lekker van de Extremadura en van alles wat je tegenkomt en wie je ontmoeten mag. Blijf je volgen.......goede tocht gewenst.
    Truus

• 24 Maart 2015 - 18:38

Wil Wagemakers:

Lieve fransien
    Wat loopt het toch goed ,
    Leuk al die contacte .ja dat wilde jij ook graag en het lukt
    Hoop dat je er plezier in blijft houden
    Hier gaat alles zijn gangetje
    Knuffel en tot schrijfs gr wil

• 25 Maart 2015 - 12:56

Nico En Truus Hink:

Hoi Francien,
    Hier een reactie uit Veldhoven
    het lijkt erop dat je al met een internationale groep bent
    lijkt ons heel leuk,maar blijf mediteren.
    wij blijven je volgen op je reis groetjes truus en nico