mijndroommissie - Reisverslag uit Alcuéscar, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit Alcuéscar, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

26 Maart 2015 | Spanje, Alcuéscar

Dag 11 we hebben een taxi besteld voor 4 rugzakken en lopen we zonder van Villafranca de losBaros naar Torremegia. Gelukkig zonder zakken je zult het niet geloven maar het gewicht zat onder mijn schoenen zulke klonten was al zwaar genoeg. Het ging door druiven velden geweldig mooi hoor! Maar hele lange wegen. Je ziet het dorp liggen maar naar 5 heuvels ben je er pas. Het was mooi weer met zon dus niets te klagen. De laatste 5min regen. Ieder was weer in de Albergen aangekomen . Naar zoveel km. Geweldig

  • 26 Maart 2015 - 21:27

    Lida Beers:

    dag lieve zwoegende Francien af en toe denk ik je. maar ik weet ook dat je hier heel erg van geniet
    en de mooie bloesem dat is natuurlijk een plaatje!. en natuurlijk een luxe wat heet om zonder
    rugtas te lopen.ik heb hier vandaag noor carla en ans gehad hebben een fijne dag gehad noor
    heeft in zuid Afrika een kleindochter gekregen veel te vroeg, ze gaan er 8mei pas naar toe marlies
    en jos zitten in de omgeving van barselona hebben het heel erg naar de zin gaan de kust verder af
    en dan weer omhoog dit is het laatst nieuws weer uit egmond ik wens je veel plezier een dikke
    knuffelvan lida

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

francien

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 14500

Voorgaande reizen:

19 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

14 Maart 2015 - 19 Juni 2015

droommissie

Landen bezocht: