mijndroommissie - Reisverslag uit Cáceres, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit Cáceres, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

29 Maart 2015 | Spanje, Cáceres

Dag 15 we hebben in het klooster geslapen met 6 mensen zijn naar de mis gegaan en hebben de pelgrimszegen gekregen . Daarna eten en om 9 uur ging de deur op slot en je kon in de morgen om 8 uur eruit. Het heeft toch iets een lange slaapnacht. Daarna van Alcuescar naar Aldea del Cano gelopen. Marie is in Casa de Don Antonio met een man uit de barvertrokken naar Caseres vertrokken. Ben met Reijnald verder gegaan. Tot aan mijn dorp hij ging verder. Zo heb ik even iedereen los gelaten. Het weer word steeds beter dus dat is fijn. Het is echt mooi onder weg. Heb hier alleen in de Albergen geslapen heerlijk de was gedaan heeft ook wat. Bon camino

• 30 Maart 2015 - 15:05

Annie V D Linden:

hoi francien, fijn dat het zo lekker gaat, het weer werkt ook fijn mee, leuk om dit zo te volgen. ben wel lief voor je voeten. gr. karel en annie

• 30 Maart 2015 - 18:20

Peter:

Hoi Francien leuk om het allemaal bij te houden .het gaat je goed afzo te lezen af en toe een dipje maar je hebt veel mensen om je heen zoals je altijd zij je bent niet gauw alleen.fijn dat het ook nog mooi weer is hier is het nog altijd fris hier gaat het ook goed Peter mag alles weer na 4weken goed hè loopt en fietst weer.nog fijne paasdagen in Spanje daar is het toch nog bijzonder en mooi daar.groetjes en een knuffel Peter hannie

• 10 Mei 2015 - 19:26

Toos Verhoeven:

Francien, van harte gefeliciteerd met je Droommissie. Super gedaan. We zien je snel weer thuis. Hopelijk vrijdag in Lieshout. Groeten van Toos en Jozef