mijndroommissie - Reisverslag uit Cáceres, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit Cáceres, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

30 Maart 2015 | Spanje, Cáceres

Gisteren Palm Pasen hier in Spanje. Zijn eerst naar een mis geweest wat voor ons een gewonen mis was. Buiten werden de olijf takken en andere versiersels verkocht en heel veel mensen kwamen aanlopen. Nou een hele processie trok voorbij. Daarna werden de takken gezegend. Heel bijzonder. We hebben 3 processies voorbij zien komen de laatst gisteravond om 11 uur liep en nog een. Met heelveel mensen. Heel bijzonder. Bon camino

• 30 Maart 2015 - 10:47

Karin:

Hoi Francien,
    Wat bijzonder hè die prosessies, Cor en ik hebben er enkele in Sevilla gezien, echt heel speciaal. Jaloersmakend dat weer in Spanje op dit moment! Fijn dat je toch steeds weer mensen om je heen hebt waar je van alles mee kunt delen. Hoe zijn de voeten en is de spierpijn inmiddels weg? Heel veel plezier, vooral nu met de Semana Sancta. Bon camino!