mijndroommissie - Reisverslag uit Cáceres, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit Cáceres, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

30 Maart 2015 | Spanje, Cáceres

Hallo alle lieve mensen die mij volgen via mijndroommissie . Ik sta er zelf versteld van. Bedank allemaal fijn dat het vast staat daar kan ik straks wat mee! Met mijn voeten gaat het nu goed en ook de spierpijn is weg. Die rugzak gaat ook steeds makkelijker op mijn rug. Aan de geur ben ik nu ook gewend. Het zijn zomaar van die kleine dingen. Fijn dat het met jullie ook allemaal goed gaat. Zal een beetje warmte doorsturen dat is nodig. Heel veel liefs Bon Camino

  • 30 Maart 2015 - 19:28

    Willy:

    Hoi hoi, elke keer weer leuk om jouw verhaaltjes te lezen, je schiet al aardig op, hoeveel km. Heb je al gelopen.
    Wen maar niet teveel aan de geurtjes, moet je straks ook weer vanaf.
    Even over de yoga, Anita gaat ons ook verlaten, morgen de laatste keer, we doen een bloemenkadobon, omdat ze gaat verhuizen, dan kan ze, als ze helemaal ingericht een mooi boeketje kopen.
    Verder gaat hier alles goed, ja, een beetje warmte zal ons goed doen.
    Je zal de komende week nog wel meer processies tegen komen, de goede week, daar word er toch meer aangedaan dan hier.
    Francien heel veel loop plezier, geniet er maar van, in gedachten lopen we mee,

  • 30 Maart 2015 - 20:40

    Wilhelmien Van Glabbeeek:

    wat ben jij toch super benen kuiten tenen en genieten francien nog vele wegen maar op de weg die je gaat zeg ik bon camino. lieve groet wilhelmien.

  • 31 Maart 2015 - 10:54

    Joke Beniers:

    Hoi Francien.
    Fijn dat alles goed "gesmeerd" gaat lopen want je hebt natuurlijk nog aardig wat km te gaan. Op dit moment stormt het hier. Er zouden windsnelheden zijn tussen 100 en 110 km per uur. Dus heel erg ontstuimig. Het lijkt wel herfst. Maar rond het weekend wordt het rustiger.
    De vriend van Henriette vertrekt vandaag naar Noord Spanje en gaat ook naar Santiago lopen. Hij loopt een noordelijke route van ongeveer 850 km. Er zijn naruurlijk heel veel bedevaartgangers maar wie weet, hij heet Loe. Succes verder en ik ben jaloers wat betreft de mooie processies die je ongetwijfeld tegen zult komen. Ik heb dit 1 keer in Malaga gesien. Geweldig.
    Groetjes Joke.

  • 03 April 2015 - 22:04

    Wilhelmien Van Glabbeek:

    Ik wens fijne Paasdagen en een lieve groet.bon camino.wilhelmein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

francien

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 173
Totaal aantal bezoekers 14517

Voorgaande reizen:

19 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

14 Maart 2015 - 19 Juni 2015

droommissie

Landen bezocht: