mijndroommissie - Reisverslag uit La Herguijuela, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit La Herguijuela, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

05 April 2015 | Spanje, La Herguijuela

Dag 19 van Caseres naar Casa de Caseres. Hier is niet zoveel van te vertellen 5km over de weg en 5 km over een grindpad. Was met Eduard op tijd in de Albergen. Wasje gedaan en eten voor de dag van morgen. Naar twee uur was de hele alberge vol met pelgrims ik keek mijn ogen uit zoveel als er ineens kwamen. Het was ook heel onrustig aan het worden. Ook voor de volgende slaapplaatsen. Nou ik zie wel er moet er voor eentje toch wel plaats zijn. Dinsdag was er geen processie dus ik kon op tijd naar bed. Bon camino

  • 05 April 2015 - 18:36

    Karin:

    Hoi Francien, nu de prossessies afgelopen zijn zal het ook ineens weer minder druk zijn denk ik? Hier belooft het ook eindelijk een beetje beter weer te worden. Geniet ervan!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

francien

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 111
Totaal aantal bezoekers 14509

Voorgaande reizen:

19 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

14 Maart 2015 - 19 Juni 2015

droommissie

Landen bezocht: