mijndroommissie - Reisverslag uit La Herguijuela, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit La Herguijuela, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

05 April 2015 | Spanje, La Herguijuela

Dag 21 van Canaveral naar grimaldo . Het was een mooi tochtje door kurk bossen waar ze de bast aan het afhalen waren. We komen op de slaapplek aan. Geen plaats dat kan toch niet om 12.00uur alles vol. De herberg was verhuurd aan een groep Spaanse fietsers. Jammer maar boven was nog een kamer waar twee mensen al een plek en matras hadden om te slapen. Dat was Jos en jet we mochten er wel bij. Marie had een slaapmatje stelt ook niet veel voor, maar ik had niets we zien wel. Het is mooi weer het komt wel goed. Een paar stoelen bij elkaar moet kunnen. Nou dat was toch voor de vrouw van de herberg wat niet kon. Ze kwam met een groot luchtbed aan nou hoe goed kan je het krijgen. Wel veel plezier gehad natuurlijk. Kleur haar werkt dan toch een beetje mee. Zijn nu wel aan het reserveren voor de volgende dagen . In ieder geval tot zondag. Bon camino

• 05 April 2015 - 19:31

Cilia:

Wat jij niet allemaal meemaakt is niet te bevatten wel fijn dat je de zelfde wandelaars steeds tegen komt het is wel erg druk maar dat komt natuurlijk dat het rond Pasen is .maar ga door je kunt het gr Cilia tini

• 05 April 2015 - 22:24

Monic:

Francien, vandaag waren pap en mam hier in Goirle en hoorde ik van je pelgrimstocht. Bijzonder hoor! Ik vind het wel leuk om af en toe te lezen wat jij meemaakt en ervaart. Ik wens je een mooie tocht, met bijzondere ervaringen en ontmoetingen, liefs voor jou
    Monic