mijndroommissie - Reisverslag uit La Gloria, Colombia van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit La Gloria, Colombia van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

08 April 2015 | Colombia, La Gloria

Nu vergeet ik nog te schrijven dat we vandaag de Exstremadura helemaal doorgelopen hebben. We zijn nu in de provincie Castilla y Leon daar heb ik in de camino france ook doorgelopen en je ziet het nu al aan de natuur. Ook wordt het kouder.

• 08 April 2015 - 16:53

Cilia:

Het moet niet gekker worden zo snel als jullie lopen .we kunnen niet zo goed de km bijhouden, maar je hebt nog even te gaan wij zijn nu de ronde van Baskenland aan het kijken dus toch een beetje in de buurt wandel ze , Cilia tini

• 09 April 2015 - 12:12

Isabel Baneke:

Hallo reiziger,

Als journalist van dagblad Trouw schrijf ik een artikel over Nederlanders in gebieden waar veiligheidsrisico's zijn. Heel graag zou ik je per telefoon een paar vragen stellen over jouw verhaal. Waarom zit je daar? Voel je je weleens onveilig? Ben je je bewust van het reisadvies dat voor Myanmar geldt?

Met vriendelijke groet,

Isabel Baneke

• 09 April 2015 - 12:13

Isabel Baneke:

*Colombia

• 09 April 2015 - 13:15

Carla:

Hallo Isabel Baneke,

Deze reiziger bevindt zich in Spanje. Het systeem geeft aan dat zij in Colombia zit, maar dat is dus niet zo. Jouw vraag om contact zal niet nodig zijn denk ik.

Met vriendelijke groet,
    Carla Hink

• 09 April 2015 - 13:48

Lei Willems:

Hallo Francien,
    Zo te lezen uit je verslagen gaat het goed. Kennelijk zijn de voorzieningen ook goed op dat deel van de route anders had je er wel wat van gezegd. Je komt ook een hoop mensen tegen die je gezelschap kunnen houden. (als je dat nodig hebt).
    We volgen je, misschien niet op de voet, maar wel met veel interesse !!
    Zet hem op
    Lei

• 10 April 2015 - 08:53

Leny:

Hallo pelgrim, het gaat nog steeds goed met je, lees ik. Dat is fijn, rustig doorwandelen, je komt er wel.
    Ik heb nog een nieuwtje: onze kleindochter Kaat is 8 april geboren. Een flinke meid 3760gr. tov haar zusje Puck. De kaarsjes hadden weer goed geholpen. ook voor jou.
    Veel loopplezier en een beetje goed weer gewenst, ik volg je, veel gr. Leny

• 10 April 2015 - 23:18

Mariekatrien En Nico:

Lieve Francien,
    Het is al weer even geleden, dat wij iets van ons hebben laten horen.
    Het is hier mooi weer en het gaat hier nog steeds zijn gangetje. We zijn blij te lezen, dat je wandeling ( pelgrimstocht) voorspoedig verloopt. We hopen, dat het je heel goed doet en dat je ook met volle teugen kunt genieten van alle ontmoetingen en de verschillende landschappen. Hopelijk blijft het weer meewerken. Jen bent al weer een hele tijd onderweg en hopen dat de komende periode het je net zo goed zal vergaan als tot nu toe of nog beter.
    Wij wensen je veel wandelgenoegen en het allerbeste voor je.
    Lieve groeten van ons allemaal.

• 11 April 2015 - 10:54

Jhabraken:

J.habraken03@onsnet.nuj

• 11 April 2015 - 13:56

Jo En Marlies:

Hallo Francien.
    Fijn te lezen dat het goed met je gaat en dat het goed weer is.
    Hier word het deze week druk vanwege de Amstel Gold Race.
    Groetjes Jo en Marlies

• 11 April 2015 - 21:05