mijndroommissie - Reisverslag uit El Cubo de Tierra del Vino, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit El Cubo de Tierra del Vino, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

14 April 2015 | Spanje, El Cubo de Tierra del Vino

Dag1 van Salamanca naar Calzada de Valdunciel. Voor je een grote plaats uit bent en lopen langs de weg ben je niet blij en loop je harder. Maar kom je op het pad vergeet je dat en geniet je weer volop van al het mooi's. In de Albergen maken we kennis met Wil en Pam uit de USA. Hun eerste dag lopen op het pad. We slapen hier met ons 4. Koffie in de bar gedronken en toen hoorde we dat er een feestdag was en alles gesloten was. Geen lunch voor morgen of aan de overkant bij de benzinepomp. Om 7 uur naar de bar waar Marie de hele middag heeft gezeten met wifi. We lopen daar maar toe, stopt een auto en vraagt of we honger hadden, en dat alles gesloten is. Stap maar in!wij doen dat hij zet ons bij de Albergen af en zou terug komen met eten. Na een half uur dachten we komt die nog wel terug of gaan we toch naar Marie. Maar nee hoor daar komt hij met zijn vrouw en een pizza doos vol eten. Het was zo iets van hartige taart met ham vis en worst. Met 6 aan tafel we hadden Marie maar gebeld dat er eten was. Bier en fris. Heel gezellig met elkaar. Alles wat over was is voor de volgende dag. Ontbijt en lunch, Dit was niet te geloven. Bon camino