mijndroommissie - Reisverslag uit Montamarta, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit Montamarta, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

18 April 2015 | Spanje, Montamarta

Dag4 een dag in Zamora dat was fijn. Marie mag weer langzaam gaan wandelen dus dat doen we morgen. We hebben weer een pelgrim terug Reijnald die is van Salamanca een week naar huis gegaan. Nu maakt hij de tocht af. Het was een leuk weer zien. Bon camino

  • 18 April 2015 - 23:19

    Willy:

    Hoi maatje, even een leuk bericht, PSV is kampioen geworden vanavond, dus morgen een feestje, weer gezellig.
    Voor jou weer morgen wandelen, succes en we horen mekaar wel weer, groetjes en we denken aan je, we drinken er morgen een pilsje op je.

  • 19 April 2015 - 10:32

    Toos:

    hallo zus hier weer een teken van mij ik hou je helemaal bij wat ben jij een kanjer zeg ik neem mijn pet voor je af en wat heb jij al veel gezien hou het maar vol het einde komt nu wel in zicht ik hoop dat je niet teveel slecht weer meer krijgt maar hier is het ook koud hoor maar wel droog ik wens je nog veel loop plezier de groetjes toos

  • 19 April 2015 - 18:54

    Peter En Hannie:

    Hallo zus wat ben je al ver en wat kan jij lopen zeg.we houden het allemaal bij.We denken dat je nu nog meer kan genieten onderweg omdat je al zo ver bent.Hier is alles oké ik kan weer volop fietsen dus kom maar op met het goede weer.vanmiddag naar de stad geweest at een drukte heel gezellig maar de huldiging kijken we maar thuis met een glaasje erbij.verder nog veel loopplezier Gr.peter hanniexxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

francien

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 14515

Voorgaande reizen:

19 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

14 Maart 2015 - 19 Juni 2015

droommissie

Landen bezocht: