mijndroommissie - Reisverslag uit Cañedo, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit Cañedo, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

05 Mei 2015 | Spanje, Cañedo

Dag21. Van Ourense naar Cea het was droog maar lekker warm. De eerst km ging geweldig .toen moesten we een berg beklimmen van 2 km van 150 m naar 550m dus dat was een klimmetje waar veel tijd in zit. Intussen gaat het ook regenen en niet zo'n beetje ook. Onderweg hebben we een stop bij een man die helemaal gek is van de camino. Dus zijn verhalen onder een wijntje aangehoord het regende toch pijpenstelen. We zijn nog nooit zo laat binnen gekomen in de herberg helemaal nat. Maar het was de moeite waard. Bon camino

• 05 Mei 2015 - 12:13

J.habraken:

Francien ,het is hier nu 23 graden ,af en toe een plensbui maar verder
    Warmb voor de tyd van het jaar ,maar morgen is het weer /13 graden
    De laatste km s ,mooi gehaald.
    Groeten van ons beide en vlug weer tot ziens
    Joke en Johan

• 05 Mei 2015 - 13:32

Brigit:

Hoi tante,

Heel veel succes met de laatste loodjes van deze bijzondere wandeling!

Groetjes,

Brigit

• 06 Mei 2015 - 15:29

Wiesje:

Hoi Francien, ik zie dat je dagboek al 4714 keer is bezocht, je wordt nog beroemd met deze bijzondere tocht! De laatste weekjes zullen misschien toch zwaar zijn, veel kracht en succes, liefs

• 07 Mei 2015 - 09:59

Wil:

je moet wat afzien met dat weer ,ik hoop dat je gauw wat dagen mooi weer krijgt.
    even goed doorwarmen ,maar het begint al op te schieten hou vol en eendikke knuffel gr wil