mijndroommissie - Reisverslag uit Alcuéscar, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit Alcuéscar, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

26 Maart 2015 | Spanje, Alcuéscar

Dag 14 weer allemaal vertrokken van morgen door die prachtige natuur. Alle voorjaars bloemen en ook de mimosa staat in bloei. Gisteren nog samen gegeten vandaag gaan er een stel door ,verder als dat Marie en ik lopen. Een gaat met de bus verder anders haalt zei de eindstreep niet voor een bepaalde tijd. Zo gaat dat met pelgrims. Maar je ontmoet vanzelf weer anderen. Vandaag slapen we in een klooster.! Maar kunnen er om 16.30 ons aanmelden. Daarom zitten we nu in een café met wifi en kunnen we weer alles bijwerken. Bon camino

  • 26 Maart 2015 - 16:30

    Willy:

    Hoi hoi maatje,
    Fijn om weer van je te horen, niet dat ik ongerust was, maar je gaat toch wel dikwijls door mijn hoofd, dat je emotioneel bent, kan ik me wel voorstellen, je komt jezelf tegen en dat was toch de bedoeling. Wel fijn dat je met anderen bent en je samen zoveel doet, ook afscheid nemen van de mede pelgrims doet ook weer pijn.
    Maar jou kennende ga je er weer tegenaan en schept weer nieuwe krachten.
    Maatje heel veel sterkte en we denken aan je, mijn arm ligt om je heen, xxxsjes en tot hoors.

  • 26 Maart 2015 - 17:35

    Karin:

    Hoi Francien, Ups and downs, het hoort er allemaal bij. Gelukkig zorgen Peregrino's meestal goed voor elkaar! Heerlijk hè, zo te genieten van de natuur als alles weer gaat groeien en bloeien. Hier alleen maar regen regen en nog eens regen. Gisteren nog een wandeling gemaakt, de modder zat tot aan mijn knieën, maar toch lekker om buiten te zijn. Hou je haaks en vooral..... blijven genieten.

  • 27 Maart 2015 - 09:08

    Peter En Annelies:

    Hoi Francien,

    Ik begrijp dat het even niet zo lekker gaat, maar er zijn blijkbaar enkele mensen die je er weer bovenop kunnen helpen.
    Kop op, je kunt het!
    Wij denken veel aan je!!!

    groetjes Annelies

  • 27 Maart 2015 - 12:16

    Leny:

    Hallo Francien, fijn om jouw reisverslagen te lezen. Ik ga er echt even voor zitten en probeer me voor te stellen hoe jij daar door die mooie natuur loopt. Echt super, wat je doet.
    Je bent ook nog op een mooie plek om de Goede week voor Pasen te vieren. Dat kunnen die Spanjaarden wel.
    Heel veel sterkte met je wandeltochten deze week en natuurlijk goed weer, volgende week vrijdag reageer ik weer.
    Hier bloeien voor jou de tulpen, narcissen en hyacinten. Wij denken aan jou en missen je ook.
    Veel gr. Leny

  • 27 Maart 2015 - 22:24

    Marjan En Brigit:

    Francien fijn dat het goed gaat ook al valt het soms niet mee toi toi toi veel groeten en liefs Gitta en Marjan

  • 28 Maart 2015 - 13:55

    Jo En Marlies:

    Hallo Francien,

    Fijn te horen dat het goed met je gaat , en dat het weer ook beter is volgens de beelden op TV die we gezien hebben.
    We wensen je fijne wandeldagen en tot de volgende week.

    Groetjes Jo en Marlies.

  • 28 Maart 2015 - 13:55

    Jo En Marlies:

    Hallo Francien,

    Fijn te horen dat het goed met je gaat , en dat het weer ook beter is volgens de beelden op TV die we gezien hebben.
    We wensen je fijne wandeldagen en tot de volgende week.

    Groetjes Jo en Marlies.

  • 28 Maart 2015 - 13:55

    Jo En Marlies:

    Hallo Francien,

    Fijn te horen dat het goed met je gaat , en dat het weer ook beter is volgens de beelden op TV die we gezien hebben.
    We wensen je fijne wandeldagen en tot de volgende week.

    Groetjes Jo en Marlies.

  • 28 Maart 2015 - 14:47

    Nellie:

    Hier een berichtje van Nellie ik heb je nu op à pad dus kan je nu ook volgen het gaat nu weer goed met jou wandel ze en een goede reis veel groeten Nellie

  • 28 Maart 2015 - 14:47

    Nellie:

    Hier een berichtje van Nellie ik heb je nu op à pad dus kan je nu ook volgen het gaat nu weer goed met jou wandel ze en een goede reis veel groeten Nellie

  • 28 Maart 2015 - 14:47

    Nellie:

    Hier een berichtje van Nellie ik heb je nu op à pad dus kan je nu ook volgen het gaat nu weer goed met jou wandel ze en een goede reis veel groeten Nellie

  • 28 Maart 2015 - 14:47

    Nellie:

    Hier een berichtje van Nellie ik heb je nu op à pad dus kan je nu ook volgen het gaat nu weer goed met jou wandel ze en een goede reis veel groeten Nellie

  • 28 Maart 2015 - 14:48

    Nellie:

    Hier een berichtje van Nellie ik heb je nu op Ipad dus kan je nu ook volgen het gaat nu weer goed met jou wandel ze en een goede reis veel groeten Nellie

  • 28 Maart 2015 - 14:49

    Nellie V Iersel:

    Hier een berichtje van Nellie ik heb je nu op Ipad dus kan je nu ook volgen het gaat nu weer goed met jou wandel ze en een goede reis veel groeten Nellie

  • 28 Maart 2015 - 14:49

    Nellie V Iersel:

    Hier een berichtje van Nellie ik heb je nu op Ipad dus kan je nu ook volgen het gaat n u weer goed met jou wandel ze en een goede reis veel groeten Nellie

  • 28 Maart 2015 - 14:50

    Nellie V Iersel:

    Hier een berichtje van Nellie ik heb je nu op Ipad dus kan je nu ook volgen het gaat n u weer goed met jou wandel ze en een goede reis veel groeten Nellie

  • 28 Maart 2015 - 14:51

    Nellie V Iersel:

    Hier een berichtje van Nellie ik heb je nu op Ipad dus kan je nu ook volgen het gaat n u weer goed met jou wandel ze en een goede reis veel groeten Nellie.

  • 28 Maart 2015 - 14:52

    Nellie V Iersel:

    Hier een berichtje van Nellie ik heb je nu op Ipad dus kan je nu ook volgen het gaat n u weer goed met jou wandel ze en een goede reis veel groeten Nellie.

  • 28 Maart 2015 - 18:35

    Cilia:

    Francien het is met Nellie haar berichtje wat verkeert gegaan maar dat is onze fout het wilde niet weg maar is mijn fout wandel ze Cilia

  • 28 Maart 2015 - 18:36

    Cilia:

    Francien het is met Nellie haar berichtje wat verkeert gegaan maar dat is onze fout het wilde niet weg maar is mijn fout wandel ze Cilia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

francien

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 206
Totaal aantal bezoekers 14484

Voorgaande reizen:

19 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

14 Maart 2015 - 19 Juni 2015

droommissie

Landen bezocht: