mijndroommissie - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit Salamanca, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

12 April 2015 | Spanje, Salamanca

Dag31 vandaag op tijd de stad in, dan is het zo heerlijk rustig. Foto's gemaakt en rond gekeken. Het is een frissewind maar de zon schijnt. Wat een geweldige gebouwen zijn er hier. Heb een nieuw pelgrims paspoort gehaald. Die van mij was vol. Nu kan ik aan de volgende route beginnen. Er zijn veel pelgrims die hier stoppen maar anderen starte weer. Die hebben de eerste route eerder gedaan. Dus ik zie wel wie je nu weer tegen komt. Marie uit Canada is nog hier. Heb ook vandaag wat rust genomen en tapas gegeten. Ik lijk wel uitgehongerd. Maar alles smaakt hier goed hoor. Vele groetjes bon camino

• 12 April 2015 - 18:27

Willy:

Hoi maatje, fijn om weer van je te horen, jij mag eten wat je wil, je loopt het er wel weer vanaf, komt Pierre ook nog, of ga je weer door, we volgen je op de voet, hier is het lekker weer, we hebben de fietsen, dus als Henk weer helemaal de oude is gaan we erop uit. Hij had weer eens erge kiespijn, verstandskies getrokken en heeft nog naweeën , komt wel weer goed, heeft tijd nodig.
    Verder alles goed, Francien ga je nu over wat vlakker land of nog in de bergen.
    Lieve groetjes Henk en Willy

• 12 April 2015 - 20:03

Marietje Ooijen :

Marietje .Ooijen@upc.mail.nl

• 12 April 2015 - 20:11

Marietje Ooijen :

Hallo Francien ik volg je iedere dag heb heel veel bewondering voor je maar ben ook een klein beetje jaloers wat zou ik graag mee gelopen hebben je hebt straks heel veel te vertellen Heel veel wandel plezier Gr ook van Andre

• 12 April 2015 - 20:21

Wilhelmien:

hoi super vrouw,een lieve groet.wilhelmien

• 16 April 2015 - 16:10

Wil:

zit jij niet wat veel aan de drank .
    En nog wel witte wijn loopt dat daar wel lekker.gr wil

• 17 April 2015 - 21:50

J Habraken :

Groetjes van Marinus' en corrie
    Loop nog met beel wandelpleziergaat het nog wel met de voetjes
    Baaaaai