mijndroommissie - Reisverslag uit Fuente de Cantos, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit Fuente de Cantos, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

19 Maart 2015 | Spanje, Fuente de Cantos

Dag 6 het is gelukkig zonnig en de eerste 10 km zijn prachtig zo in de natuur. Na een goede stop de volgende wel langs een weg maar aan de andere kant prachtig. Probeer wel foto's te sturen maar het gaat helaas niet. Ik hoop morgen op minder bergen. Mijn benen worden als maar stijver. Dit was een bericht uit Monesterio. Bon camina

  • 20 Maart 2015 - 13:12

    Leny:

    Hallo Francien,
    dit is de eerste keer dat ik jouw verslagen lees. Je hebt al veel gedaan en af moeten zien.
    Het is wel heel fijn dat we jou zo kunnen volgen. Doe het een beetje rustig aan, je benen moeten nog ver. En straks moeten ze ook nog kunnen tennissen. Je pasje heb ik opgehaald.
    Heel veel voldoening in het lopen en geniet van die mooie natuur!
    Ik ga iedere vrijdag reageren, we houden contact. Veel groeten uit Eindhoven, Leny

  • 21 Maart 2015 - 15:02

    Joke En Brigit:

    Hoi Francien,

    Ik zit samen met ons mam voor de computer je verslagen te lezen. Leuk dat je ons zo op de hoogte kunt houden van je belevenissen en fijn dat het goed gaat ondanks de stijve benen.
    Maar ja, dat hoort er nu eenmaal bij....... wandel ze!!

    Groetjes,

    Joke en Brigit

  • 21 Maart 2015 - 17:37

    Corrie De Louww:


    Hoi francien

    fijn dat alles naar wens verloopt
    Houdt de benen soepel
    En heel belangrijk de voeten heel.
    Fijn dat je goede contacten hebt
    Goede reis wensen wij je toe

    Marinus en Corrie

  • 22 Maart 2015 - 12:22

    Wiesje:

    Hallo Francien,
    Leuk om op deze manier met je mee te reizen.
    Nog veel succes en een goede reis.
    Lieve groet,

    Wiesje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

francien

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 14496

Voorgaande reizen:

19 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

14 Maart 2015 - 19 Juni 2015

droommissie

Landen bezocht: