mijndroommissie - Reisverslag uit Santa Marta de Tera, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit Santa Marta de Tera, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

21 April 2015 | Spanje, Santa Marta de Tera

Dag 9 de verslagen gaan een beetje door elkaar omdat de wifi niet overal goed werk. Maar nu heb ik de verslagen door kunnen zenden. Hoop dat jullie er nog wijs uit kunnen worden. Ik weet het nog wel hoor. Groetjes aan allen. Francien

  • 22 April 2015 - 08:20

    Karin:

    Hoi Francien,
    De volgorde is inderdaad voor ons niet zo belangrijk! Belangrijker is dat het goed met je gaat en dat je heerlijk aan het genieten bent. Geen woord meer over blaren, spierpijn of andere lichamelijke ongemakken, de vaart zit er goed in. Wel heel mooie natuur waar je van geniet lees ik, heerlijk. Ik ga vandaag ook weer een wandelingetje doen, 8 km dus dat stelt niet zoveel voor. Blijf genieten van jouw Camino!

  • 22 April 2015 - 12:16

    Anne Van Hoorn :

    Hoi Francien,
    Ik heb vanmorgen getennist met Lenie, Annie en Rose.
    We hebben toen gesproken over jouw Camino en heb van Lenie het adres van je website gekregen.
    Heel fantastisch! Ik ben al aan het reageren, maar heb nog niet alles gelezen en bekeken, maar dat ga ik zeker doen. Geniet ervan.
    Wij gaan op 27-5 eten met het team, maar jij bent dan nog niet terug. Jammer, want jouw verhalen zijn altijd heel mooi.

  • 23 April 2015 - 09:40

    Wilwagemakers:

    De volgorde maakt niets uit,loop maar fijn je eige tempo dat is het fijnste,
    Wat goed dat je niet naar een tijd hoeft te kijken .
    Wiij zijn vorige week een dagje naar maastricht geweest,en nu zondag gaan we van olat een wandeling maken vanaf de vresselsehut gr van ons allen en doe je best gr wil

  • 23 April 2015 - 11:22

    Annelies:

    Hoi Francien,

    Knap, dat je het zo goed volhoudt!
    Hopelijk geniet je nog van het mooie landschap.
    Voor mij begint het ook op te schieten.a.s. dinsdag over een week vertrekken we.

    Nog veel wandelplezier!!
    groetjes Annelies

  • 23 April 2015 - 22:41

    Wilhelmien:

    hoi super vrouw ook ik ben weer aan het lopen en in gedachten ben je dan dicht bij me wat we samen
    wel vijf jaar geleden hebben beleefd wel was jij toen even eerder weg van een pracht tocht.ik lees je belevennisen en zie met wat jou het goed doet met het delen van van weer bijzonder van mensen om je heen.zorg goed voor je zelf.en blijf genieten lieve groet wilhelmien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

francien

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 14519

Voorgaande reizen:

19 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

14 Maart 2015 - 19 Juni 2015

droommissie

Landen bezocht: