mijndroommissie - Reisverslag uit Ríonegro del Puente, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit Ríonegro del Puente, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

22 April 2015 | Spanje, Ríonegro del Puente

Dag10 van Santa Marta de Tera naar Rionegro del Puente. We waren heel vroeg vanmorgen geen ontbijt. Dus als het dan kan, zo snel mogelijk naar de koffie. Nou het duurde weer 3uur later. Met de zon opkomst gelopen en een uur later regenjas aan . Het is dan ook meteen frisser. Nu is Hannie bij ons voor een paar dagen aan gesloten. De meeste gaan nu nog sneller hebben de vlucht al besproken voor 6 mei. Dat is echt aanlopen hoor. Ik doe het op mijn manier rustig aan. Het wordt iets later hoor. Groetjes bon camino

• 22 April 2015 - 16:18

Karin:

Hoi Francien,
    Gelukkig ben je eigen baas! Blijf trouw aan je eigen tempo. Genieten!!!!!!!

• 22 April 2015 - 17:31

Lida Beerd:

Dag Francien volgens het verslag ben je aan je tiende wandeldag bezig. Ik kan niet
    tellen. maar je hebt gelopen van Santa Marta de Tera naar Rionegro del Punte
    Gaat allemaal nog goed houwe zo. Met of zonder koffie. Ik heb vandaag Monnikkenpad
    gelopen in Egmond Binnen. Is voor jou een rondje om. Ik heb het voor gelopen met
    Anneke voor de Red Hat. Blijf genieten Een dikke knuffel van Lida

• 22 April 2015 - 23:16

Joke Beniers:

Tja Francien goed dat je nog zoveel snipperdagen hebt die je op kunt nemen. veel succes verder en inderdaad lekker op je gemak lopen. gr. Joke

• 24 April 2015 - 14:15

Jo En Marlies:

Hier is alles goed verlopen met de Amstel.
    We wensen je nog mooie wandel dagen toe en het allerbeste.

Jo en Marlies.