mijndroommissie - Reisverslag uit Cáceres, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit Cáceres, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

29 Maart 2015 | Spanje, Cáceres

Dag 16 van Aldea del Cano naar Caseres. Heerlijke nacht gehad dus optijd op pad. Blauwe lucht super wandelweer. Het is goed om een keer alleen te zijn. Wat is de tocht toch goed uitgezet. Overal gele pijlen of een ander tekken geweldig hoor. Wel veel losliggende stenen waar je over kan uitrollen. Maar het gaat goed. Ben in Caseres aangekomen en in de zelfde Albergen gaan slapen als Reijnald Marie en Eduardo. Heb hier 3 nachten geboekt en neem even tijd en rust. Om 20 .30 al een processie gezien toch heel indrukwekkend en dat is dan nog voor Palmpasen . Bon camio

• 29 Maart 2015 - 14:13

Lida Beers:

Dag lieve Francien Jee wat ga je goed zeg. fijn dat het weer goed is. Hier is het niets . Ben maar
    weer gaan breien,dan weet je het wel. Fijn dat je zo af en toe aardige mensen ontmoet. Want
    je wilt toch je ervaringen delen. Mooie prosessies ja daar kunnen ze er nog wat van, alles uit
    de kerkkast, maar toch wel byzonder andere wereld. hier gaan we deze week ook weer op
    pasen aan. Met hier en daar een brunch. ook gezellig Nou meissie ik groet je weer. Doe voorzichtig
    en een hele dikke knuffel van Lida geniet he!

• 29 Maart 2015 - 15:11

Corry De Louw:

Hoi Francien,

Fijn dat alles goed gaat. Nog heel veel wandelplezier en fijne paasdagen,
    Grt Marinus en Corry,

• 29 Maart 2015 - 17:39

Wilhelmien Van Glabbeek:

lief mens Palmpasen heeft voor mij een bijzonder van dag denk even aan mij.praat van lang gelee is mijn man overleden op de dag maar jou kracht liefde weet ik . francien lees met liefde en voel met je mee. Super met weer bijzonder van mensen om je heen. een bijzondere groet van wilhelmien.bon camino.

• 31 Maart 2015 - 14:49

Wilwagemakers:

Lieve fransien
    Fijn dat het zo goed gaat ,nu op naar pasen ,dat zal daarwel veel. Drukte geven
    Geniet er van ,knuffel gr ,wil

• 04 April 2015 - 15:55

Nettie Van Swaemen:

Hoi Francien,

Blij te horen dat het zo goed gaat, zet 'm op we laten nog wel van ons horen

Groetjes Toon en Netty