mijndroommissie - Reisverslag uit La Herguijuela, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu mijndroommissie - Reisverslag uit La Herguijuela, Spanje van francien hink - WaarBenJij.nu

mijndroommissie

Blijf op de hoogte en volg francien

05 April 2015 | Spanje, La Herguijuela

Dag 20 van Casar de Caceres naar de tajo stausee. Het was een hele mooie tocht de laatste km weer over een weg met de warmte dat is geen pretje.dat komt omdat ze een nieuwe weg aan het aanleggen zijn van Madrid tot ergens in Portugal. Aan gekomen bij de Albergen geen plaats meer. 10km verder was nog wel plaats nou dat zag ik niet zitten hoor. Had er al meer dan 20 gehad. En die warmte breekt me op. Even met wat mensen gesproken en een jong stel dat op vakantie was wilde mij wel even brengen. Nou heel erg bedankt ik kwam om 2.30 daar aan in Carneveral aan. Marie had een bed voor me gereserveerd we hadden elkaar gebeld. Ik was blij. Jos en jet kwamen een uur later binnen en waren blij dat ik er was. Het was een mooi pad maar allemaal lossen keien ze vonden dat ik het goed had gedaan. Later om 6 uur kwam Eduard binnen en toen was er al lang hier geen slaapplaats meer een hotel verderop maar hij had wel mooi 34 km gelopen maar helemaal op. Ik vind het toch knap hoor. Drie mensen zijn nog bij een man in de garage gaan liggen, het moet niet te gek worden. Morgen doen we een kort stukje dan zal er nog wel plaats zijn. Bon camino

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

francien

Actief sinds 19 Feb. 2015
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 14475

Voorgaande reizen:

19 Februari 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

14 Maart 2015 - 19 Juni 2015

droommissie

Landen bezocht: